Αρχική σελίδα » Δράσεις & Πόροι » Αρχείο Σεμιναρίων

ΑΡΧΕΙΟ ΕΠΙΜΟΡΦΩΤΙΚΩΝ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ


Σε αυτήν την ιστοσελίδα καταγράφονται όλα τα παλαιότερα υλοποιημένα επιμορφωτικά σεμινάρια του Εργαστηρίου Πειραματικής Παιδαγωγικής ανά ακαδημαϊκό έτος.

Τα ενεργά σεμινάρια, που θα ξεκινήσουν στο άμεσο μέλλον, ανακοινώνονται και θα τα βρείτε στην ιστοσελίδα του Εργαστηρίου επιλέγοντας από το μενού τον σύνδεσμο "Σεμινάρια".

ΠΙΝΑΚΑΣ ΣΕΜΙΝΑΡΙΩΝ (ΑΛΦΑΒΗΤΙΚΑ)

Ακαδημαϊκό έτος 2015-2016

 

ΔΥΣΛΕΞΙΑ-ΔΥΣΟΡΘΟΓΡΑΦΙΑ: ΦΥΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ - Εξάμηνης διάρκειας (διαρθρώθηκε με 2 ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΑ τμήματα, τα οποία έκαναν μάθημα ανά περίπου 15 ημέρες κατά το χρονικό διάστημα: Οκτώβριος 2015 - Απρίλιος 2016) επιμορφωτικό σεμινάριο διάρκειας συνολικά 40 ωρών (διεξάγεται μεσημεριανές ώρες).

ΝΕΕΣ ΑΝΤΙΛΗΨΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ: ΑΠΟ ΤΗ ΘΕΩΡΙΑ ΣΤΗ ΠΡΑΞΗ - Τρίμηνης διάρκειας (Νοέμβριος 2015 - Ιανουάριος 2016) επιμορφωτικό σεμινάριο διάρκειας συνολικά 36 ωρών.

ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ, ΣΥΣΤΗΜΙΚΕΣ & ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ (Β' Μέρος) – Τετράμηνης διάρκειας (Μάρτιος 2016 - Ιούνιος 2016) βιωματικό-επιμορφωτικό σεμινάριο διάρκειας συνολικά 48 ωρών.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ ΜΕ ΧΡΗΣΗ SPSS - Τρίμηνης διάρκειας (Μάρτιος 2016 - Ιούνιος 2016) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 39 ωρών.

 

Ακαδημαϊκό έτος 2014-2015


ΔΥΣΛΕΞΙΑ-ΔΕΠΥ: ΦΥΣΗ ΤΩΝ ΔΙΑΤΑΡΑΧΩΝ & ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ - Τετράμηνης διάρκειας (Οκτώβριος 2014 - Φεβρουάριος 2015 και Μάρτιος 2015 - Ιούνιος 2015) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 48 ωρών (διεξάγεται μεσημεριανές ώρες).

ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ, ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ & ΣΥΣΤΗΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ – Τετράμηνης διάρκειας (Οκτώβριος 2014 - Φεβρουάριος 2015 και Μάρτιος 2015 - Ιούνιος 2015) βιωματικό-επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 48 ωρών.

ΤΟ ΣΧΟΛΕΙΟ ΩΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΟΙΝΟΤΗΤΑ ΜΑΘΗΣΗΣ - Τρίμηνης διάρκειας (Μάρτιος 2015 - Μάιος 2015) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 40 ωρών.

ΒΙΩΜΑ & ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΓΡΑΦΗ - Τρίμηνης διάρκειας (Δεκέμβριος 2014 – Φεβρουάριος 2015) βιωματικό-επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 30 ωρών.

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ & ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ – Τρίμηνης διάρκειας (Οκτώβριος 2014 – Δεκέμβριος 2014) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 50 ωρών.

 

Ακαδημαϊκό έτος 2013-2014

 

ΔΥΣΛΕΞΙΑ - Τρίμηνης διάρκειας (Μάρτιος 2014 - Ιούνιος 2014) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 30 ωρών (διεξάγεται πρωϊνές ώρες).

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΤΕΧΝΗΣ ΣΤΗΝ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΗ) - Τρίμηνης διάρκειας (Απρίλιος 2014 - Ιούνιος 2014) βιωματικό-επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 50 ωρών.

ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ & ΣΥΣΤΗΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ – Τρίμηνης διάρκειας (Μάρτιος 2014 - Ιούνιος 2014) βιωματικό-επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 48 ωρών.

 

Ακαδημαϊκό έτος 2012-2013

 

ΔΥΣΛΕΞΙΑ - Τρίμηνης διάρκειας (Οκτώβριος 2012 - Ιανουάριος 2013 ΚΑΙ Μάρτιος 2013 - Ιούνιος 2013) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 30 ωρών (διεξάγεται πρωϊνές ώρες).

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (Κατάρτιση προγραμμάτων παρέμβασης) – Τρίμηνης διάρκειας (Φεβρουάριος 2013–Μάϊος 2013) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 30 ωρών.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ (Ανάλυση ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων) - Τρίμηνης διάρκειας (Νοέμβριος 2012-Ιανουάριος 2013) σεμινάριο συνολικά 40 ωρών.

ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ: ΝΕΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ & ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ - Τρίμηνης διάρκειας (Φεβρουάριος 2013-Ιούνιος 2013) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 36 ωρών.

ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ & ΣΥΣΤΗΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ – Τρίμηνης διάρκειας (Νοέμβριος 2012-Φεβρουάριος 2013) βιωματικό-επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 48 ωρών.

 

Ακαδημαϊκό έτος 2011-2012

 

ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ & ΣΥΣΤΗΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ – Τρίμηνης διάρκειας (Μάρτιος 2012-Μάιος 2012) βιωματικό-επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 48 ωρών.

 

Ακαδημαϊκό έτος 2010-2011

 

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ (Ανάλυση ποιοτικών και ποσοτικών δεδομένων) - Τρίμηνης διάρκειας (Ιανουάριος 2011-Μάρτιος 2011) σεμινάριο συνολικά 40 ωρών.

ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ: ΝΕΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ & ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ - Τρίμηνης διάρκειας (Οκτώβριος 2010-Ιανουάριος 2011) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 48 ωρών.

ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ & ΣΥΣΤΗΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ – Τρίμηνης διάρκειας (Οκτώβριος 2010-Ιανουάριος 2011 ΚΑΙ Μάρτιος 2011-Ιούνιος 2011) βιωματικό-επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 48 ωρών.

 

Ακαδημαϊκό έτος 2009-2010

 

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ (Ανάλυση δεδομένων και ερμηνεία αποτελεσμάτων στις Κοινωνικές Επιστήμες) – Τρίμηνης (Ιανουάριος 2010–Μάρτιος 2010) διάρκειας σεμινάριο συνολικά 39 ωρών.

ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ & ΣΥΣΤΗΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ – Τρίμηνης διάρκειας (Ιανουάριος 2010–Μάρτιος 2010) βιωματικό-επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 48 ωρών.

 

(Μεγάλης Διάρκειας)

ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗΣ ΓΡΑΦΗΣ - Εξάμηνης (Ιανουάριος 2010–Ιούνιος 2010) διάρκειας βιωματικό-επιμορφωτικό πρόγραμμα συνολικά 60 ωρών.

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ (Εξειδίκευση στις Μαθησιακές Δυσκολίες) – Διετούς διάρκειας επιμορφωτικό σεμινάριο (Φεβρουάριος 2010–Ιανουάριος 2012), συνολικά 520 ώρες θεωρητικής διδασκαλίας και πρακτικής άσκησης.

ΣΥΓΧΡΟΝΕΣ ΕΞΕΛΙΞΕΙΣ ΣΤΗΝ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ: ΘΕΩΡΙΑ ΚΑΙ ΠΡΑΚΤΙΚΕΣ ΑΣΚΗΣΕΙΣ – Ετήσιας διάρκειας επιμορφωτικό σεμινάριο (Μάρτιος 2010–Φεβρουάριος 2011), συνολικά 520 ώρες θεωρητικής διδασκαλίας και πρακτικής άσκησης.

 

Ακαδημαϊκό έτος 2008-2009

 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (Κατάρτιση προγραμμάτων παρέμβασης) – Τρίμηνης διάρκειας (Απρίλιος 2009–Ιούνιος 2009) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 30 ωρών.

ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ & ΣΥΣΤΗΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ – Τρίμηνης διάρκειας (Μάρτιος 2009–Ιούνιος 2009) βιωματικό-επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 48 ωρών.

 

(Μεγάλης Διάρκειας)

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ & ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ – Ετήσιας διάρκειας (Νοέμβριος 2008–Ιούλιος 2009), συνολικά πάνω από 500 ώρες θεωρητικής διδασκαλίας και πρακτικής άσκησης.

 

Ακαδημαϊκό έτος 2007-2008

 

ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ (Διαπολιτισμική επικοινωνία στη διδασκαλία ξένων γλωσσών και των Ελληνικών ως δεύτερη γλώσσα) - Τρίμηνης διάρκειας (Φεβρουάριος 2008-Μάιος 2008) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 30 ωρών.

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (PROJECT) - Τρίμηνης διάρκειας (Νοέμβριος 2007-Ιανουάριος 2008) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 30 ωρών.

ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ ΚΑΙ ΜΑΘΗΣΗ ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΤΕΧΝΗ - Τρίμηνης διάρκειας (Νοέμβριος 2007-Φεβρουάριος 2008) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 30 ωρών.

Η ΜΟΝΑΞΙΑ ΚΑΙ Ο ΠΑΙΔΑΓΩΓΟΣ – Μηνιαίας διάρκειας (Μάιος 2008) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 15 ωρών.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (ΔΥΣΛΕΞΙΑ) – Τετράμηνης διάρκειας (Φεβρουάριος 2008-Ιούνιος 2008) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 40 ωρών.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (Κατάρτιση προγραμμάτων παρέμβασης) – Τρίμηνης διάρκειας (Νοέμβριος 2007-Ιανουάριος 2008) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 30 ωρών.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ (Ποιοτικές μέθοδοι και τεχνικές εκπαιδευτικής έρευνας) – Δίμηνης διάρκειας (Ιανουάριος 2008-Φεβρουάριος 2008) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 30 ωρών.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ (Ανάλυση δεδομένων και ερμηνεία αποτελεσμάτων στις Κοινωνικές Επιστήμες) – Δίμηνης διάρκειας (Ιανουάριος 2008-Φεβρουάριος 2008) σεμινάριο συνολικά 30 ωρών.

ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ: ΝΕΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ & ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ - Τρίμηνης διάρκειας (Φεβρουάριος 2008-Μάιος 2008) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 48 ωρών.

ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - Τρίμηνης διάρκειας (Φεβρουάριος 2008-Απρίλιος 2008) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 30 ωρών.

ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ & ΣΥΣΤΗΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ – Τρίμηνης διάρκειας (Νοέμβριος 2007-Φεβρουάριος 2008 ΚΑΙ Μάρτιος 2008-Ιούνιος 2008) βιωματικό-επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 48 ωρών.

 

(Μεγάλης Διάρκειας)

ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ (θεωρητική προσέγγιση και πρακτικές εφαρμογές) – Εξάμηνης διάρκειας (Νοέμβριος 2007-Απρίλιος 2008) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 60 ωρών.

Στην κορυφή

Ακαδημαϊκό έτος 2006-2007

 

ΔΙΑΘΕΜΑΤΙΚΟ ΣΧΕΔΙΟ ΕΡΓΑΣΙΑΣ (PROJECT) - Τρίμηνης διάρκειας (???) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 30 ωρών. 

Η ΚΟΥΛΤΟΥΡΑ ΤΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗ - ??? διάρκειας (???) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά ?? ωρών. 

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ (Ποιοτικές μέθοδοι και τεχνικές εκπαιδευτικής έρευνας) – Δίμηνης διάρκειας (???) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 30 ωρών.

ΣΥΓΧΡΟΝΟΙ ΔΙΔΑΚΤΙΚΟΙ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΙ: ΝΕΕΣ ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ & ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΠΡΟΕΚΤΑΣΕΙΣ - Τρίμηνης διάρκειας (???) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 48 ωρών.

ΨΥΧΑΝΑΛΥΣΗ ΚΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ - Τρίμηνης διάρκειας (???) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 30 ωρών.

ΨΥΧΑΝΑΛΥΤΙΚΕΣ & ΣΥΣΤΗΜΙΚΕΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΕΙΣ ΤΟΥ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΥ ΕΡΓΟΥ – Τρίμηνης διάρκειας (???) βιωματικό-επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 48 ωρών.

 

Ακαδημαϊκό έτος 2005-2006

 

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (ΔΥΣΛΕΞΙΑ) – Τρίμηνης διάρκειας (???) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 40 ωρών.

ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ (Κατάρτιση προγραμμάτων παρέμβασης) – Τρίμηνης διάρκειας (???) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 30 ωρών.

ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ ΕΡΕΥΝΑΣ (Ανάλυση δεδομένων και ερμηνεία αποτελεσμάτων στις Κοινωνικές Επιστήμες) – Δίμηνης διάρκειας (???) σεμινάριο συνολικά ?? ωρών.

ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ - ΠΑΙΔΙ - ΣΥΓΧΡΟΝΗ ΚΟΙΝΩΝΙΑ - ??? διάρκειας (???) σεμινάριο συνολικά ?? ωρών.

 

(Μεγάλης Διάρκειας)

 

ΕΙΔΙΚΗ ΑΓΩΓΗ – Ετήσιας διάρκειας (???), συνολικά  ?? ώρες θεωρητικής διδασκαλίας και πρακτικής άσκησης.

ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ ΣΤΗΝ ΠΡΟΓΕΝΝΗΤΙΚΗ ΑΓΩΓΗ ΚΑΙ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ – Διετούς διάρκειας επιμορφωτικοί κύκλοι (??? 2005–??? 2007), συνολικά ?? ώρες θεωρητικής διδασκαλίας και πρακτικής άσκησης.

ΕΦΑΡΜΟΣΜΕΝΟΣ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΟΣ ΠΡΟΣΑΝΑΤΟΛΙΣΜΟΣ - Ετήσιας διάρκειας (???), συνολικά  ?? ώρες θεωρητικής διδασκαλίας και πρακτικής άσκησης.

ΣΧΟΛΕΣ ΓΟΝΕΩΝ - Ετήσιας διάρκειας (???), συνολικά  ?? ώρες θεωρητικής διδασκαλίας και πρακτικής άσκησης.

 

Ακαδημαϊκό έτος 2004-2005

 

ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΟΝΤΑΣ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥΣ (Διαπολιτισμική επικοινωνία στη διδασκαλία ξένων γλωσσών και των Ελληνικών ως δεύτερη γλώσσα) - Τρίμηνης διάρκειας (???) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 30 ωρών.

ΔΙΑΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΟ ΝΗΠΙΑΓΩΓΕΙΟ - Τρίμηνης διάρκειας (???) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 30 ωρών.

ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΤΗΣ ΣΥΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΣΗΣ ΚΑΙ ΤΟΥ ΝΕΥΡΟΓΛΩΣΣΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΟΥ ΣΤΗ ΣΥΜΒΟΥΛΕΥΤΙΚΗ - ??? διάρκειας (???) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά ?? ωρών.

H ΒΕΛΤΙΣΤΟΠΟΙΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΙΔΑΓΩΓΙΚΗΣ ΣΧΕΣΗΣ - ??? διάρκειας (???) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά ?? ωρών.

H ΒΕΛΤΙΩΣΗ ΤΗΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ - ??? διάρκειας (???) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά ?? ωρών.

Η ΔΙΑΓΝΩΣΤΙΚΗ ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΗ (Λήψη ιστορικού σε παιδιά και εφήβους) - Δίμηνης διάρκειας (???) επιμορφωτικό σεμινάριο συνολικά 15 ωρών.

Στην κορυφή